Ugdymo organizavimas suaugusiųjų klasėse

  1. Ugdymo proceso pradžia ir pabaiga:
KlasėsUgdymo proceso pradžia  Ugdymo proceso pabaigaUgdymo proceso trukmė
  gimnazijos I-II    2023-09-01  2024-06-27  185 ugdymo dienos
  gimnazijos III  2023-09-01 2024-06-19  180 ugdymo dienų
  gimnazijos IV   2023-09-01  2024-06-05  170 ugdymo dienos

2. Suaugusiųjų skyrius dirba:

– kiekvieną savaitės trečiadienį ir ketvirtadienį.

3. Vykdant pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, Suaugusiųjų skyrius dirba pusmečiais:
I pusmetis:   2023-09-01 – 2024-01-25
II pusmetis:  2024-01-26 – 2024-06-27 (I-II gimnazijos klasių mokiniams)

        2024-01-26 – 2024-06-19 (III gimnazijos klasės mokiniams)
                     2024-01-26 – 2024-06-05 (IV gimnazijos klasių mokiniams)

4. Mokinių atostogų trukmė:

AtostogosPrasidedaBaigiasiPamokos prasideda
Rudens atostogos2023-10-302023-11-032022-11-06
Žiemos (Kalėdų)2023-12-272024-01-052023-01-08
Žiemos2024-02-192024-02-232023-02-26
Pavasario2024-04-022024-04-052023-04-08

         4.1. Vasaros atostogos IV gimnazijos klasės mokiniams skiriamos pasibaigus švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatytai brandos egzaminų sesijai. Jos trunka iki 2024 m. rugpjūčio 31 d.

         4.2. Jeigu pavasario (Velykų) atostogų metu yra numatytas brandos egzaminas ar įskaita, dienos, per kurias IV gimnazijos klasės mokinys laiko egzaminą ar įskaitą, nukeliamos į artimiausias darbo dienas po atostogų. Jeigu IV klasės mokinys laiko pasirinktą brandos egzaminą ugdymo proceso metu, jo pageidavimu prieš brandos egzaminą gali būti suteikiama laisva diena. Ši diena įskaičiuojama į ugdymo dienų skaičių.

5. Grupinių konsultacijų laikas:

115.00–15.45
215.50–16.35
316.40–17.25
417.30–18.15
518.20–19.05
619.10–19.55
720.00–20.45

6. Centro veikla esant ekstremalioms situacijoms:

6.1. Ugdymo organizavimo tvarka karantino, ekstremalios situacijos, ekstremalaus įvykio ar įvykio, keliančio pavojų mokinių sveikatai ir gyvybei, laikotarpiu (toliau – ypatingos aplinkybės) ar esant aplinkybėms Centre, dėl kurių ugdymo procesas negali būti organizuojamas kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu, ugdymo procesas gali būti koreguojamas arba laikinai stabdomas, arba organizuojamas nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu (toliau – nuotolinis mokymo būdas).

6.2. Centro direktorius, nesant valstybės, savivaldybės lygio sprendimų dėl ugdymo proceso organizavimo esant ypatingoms aplinkybėms ar esant aplinkybėms Centre, dėl kurių ugdymo procesas negali būti organizuojamas kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu, gali priimti ugdymo organizavimo sprendimus:

       6.2.1. mažinančius / šalinančius pavojų mokinių sveikatai ir gyvybei. Esant 25 laipsniams šalčio ar žemesnei temperatūrai arba 30 laipsnių karščio ar aukštesnei temperatūrai, ugdymo procesas laikinai stabdomas arba organizuojamas nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu;

         6.2.2. laikinai stabdyti ugdymo procesą, kai dėl susidariusių aplinkybių Centro aplinkoje nėra galimybės jo koreguoti ar tęsti ugdymo procesą grupinio mokymosi forma kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu nei grupinio mokymosi forma nuotoliniu mokymo būdu, pvz., sutrikus elektros tinklų tiekimui ir kt., ugdymo procesas Centro direktoriaus sprendimu gali būti laikinai stabdomas 1–2 darbo dienas. Jeigu ugdymo procesas turi būti stabdomas ilgesnį laiką, Centro direktorius sprendimą dėl ugdymo proceso stabdymo derina su savivaldybės vykdomąja institucija ar jos įgaliotu asmeniu;

         6.2.3. esant aplinkybėms Centre, dėl kurių ugdymo procesas negali būti organizuojamas kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu (Centras yra dalykų brandos egzaminų centras), ugdymo procesą brandos egzaminų sesijos metu organizuoti nuotoliniu mokymo būdu.

 6.3. Centro direktoriaus sprendimu ugdymo procesą ar jo dalį organizuojant nuotoliniu mokymo būdu, Centras vadovaujasi Ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu tvarkos aprašu, patvirtintu Centro direktoriaus 2020 m. kovo 20 d. įsakymu Nr. V-42.